Magali Happy Viv.a! Kids

I went to visit my grandmother and I was dressed in my new suit Kids Viv.a a beautiful two-piece, white skirt with a long sleeve shirt in jeans fabric includes stockings and white shoes with a cute hair tie touch perfect. My grandmother said I looked like a pretty flower of the field and my grandmother never lies (laughs). Only for TD baby.

Fui a visitar a mi abuelita y fui vestida con mi nuevo traje de Viv.a Kids un hermoso conjunto de dos piezas, falda blanca con una camisa manga larga en tela de jeans incluye zapatos blanco con medias y un lindo lazo para el cabello el toque perfecto. Mi abuelita me dijo que parecía una linda flor del campo y mi abuelita nunca miente (risas). Solo para TD baby. 
✿✿✿
✿✿

✿✿✿
Hair: Diva
Head: Little Peanut

CONVERSATION

0 comentarios:

Publicar un comentario

Back
to top